[quiz]
Nateysz
2011-01-18 12:44:06 UTC

czy w Internecie można odnaleźć quiz poświęcony muzyce klasycznej
(szukam czegoś bardziej rozbudowanego niż strona, która pojawia się
po wpisaniu haseł "quiz muzyka klasyczna" w najbardziej znanej
wyszukiwarce) ?
m0w
2011-01-18 20:29:57 UTC
Jest takie narzędzie jak quizon - do samodzielnego budowani quizów.
Wyszukałem dwa quziy o muzyce klasycznej, ale wejść nie mam czasu.
http://quizon.pl/quiz/szukaj/?name=klasyczna

Witam,