Utwór klasyczny - prośba o identyfikację
Radosław Hagno
2011-11-03 11:52:01 UTC
Szanowni Znawcy!
Proszę o identyfikację utworu z podanego fragmentu filmu.
Oto link:
.
Pozdrawiam,
- RH
Radosław Hagno
2011-11-04 19:24:53 UTC
Post by Radosław Hagno
Szanowni Znawcy!
Proszę o identyfikację utworu z podanego fragmentu filmu.
Oto http://youtu.be/w89cDAhDWa4
Pozdrawiam,
- RH
mam! Waldteufel - Skater's Waltz
Krzysztof Andruszkiewicz
2011-11-05 10:47:38 UTC
Witam serdecznie. Podpiąłem się po ten temat gdyż również mam problem z
identyfikacją utworu. Fragment został wykorzystany m. in. w reportażu
TVN. Załączam poniżej link. Chodzi mi o sam początek. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam

K.A.

http://www.tvn24.pl/2438368,0,0,1,1,ksiadz_banita-podbija-internet-ze-swojej-twierdzy,wideo.html
Dobiasz
Włącza się jakaś reklama.
Krzysztof Andruszkiewicz
2011-11-07 11:01:46 UTC
Post by Dobiasz
[...]
Rzeczywiście. Reklama trwa około 30 sekund, potem jest właściwy film i
fragment który mi spokoju nie daje ;-)

KA
Krzysztof Andruszkiewicz
2012-04-13 20:19:50 UTC
W końcu sobie poradziłem.
Nick Ingman / Terry Devine-King - "Rising Mercury"
http://www.audionetwork.com/production-music/rising-mercury_23040.aspx