Wokaliza z reklamy
ktos
2010-11-06 22:26:04 UTC
Usłyszałem u sąsiada zza ściany fragment wokalizy
z jakiejś reklamy i nie daje mi ona spokoju. Czy ktoś
potrafi to zidentyfikować? Oto jej mały fragment:
http://w144.wrzuta.pl/audio/3IhvXdbeJeC/vokaliza
Piotr Sadrakula/Lodz/PL
2010-11-09 15:51:46 UTC
Post by ktos
Usłyszałem u sąsiada zza ściany fragment wokalizy
z jakiejś reklamy i nie daje mi ona spokoju. Czy ktoś
http://w144.wrzuta.pl/audio/3IhvXdbeJeC/vokaliza
To może być Ennio Morricone, jeden z tych starych włoskich
westernów, lata 60-70. Zgaduję, bo nie znam utworu.
Piotrek
ktos
2010-11-09 21:14:58 UTC
Dzięki za dobre chęci, ale to jednak nie to.

Dzięki wspaniałej ekipie z http://muzykazreklam.pl
udało się jednak ten utwór zidentyfikować:

Jako ciekawostkę dodam, że rzecz ta - pomimo iż wydaje
się być całkiem współczesna - pochodzi z... 1883 roku!
ktos
2010-11-09 21:33:23 UTC
Ech, wciąż tego słucham i słucham, i jedyne czego
żałuję, to że nie nagrała tego Filharmonia Łódzka.
No ale tyle szczęścia to nie wiem czy bym wytrzymał...
kurdebalans
2010-11-29 20:53:22 UTC
Post by ktos
Usłyszałem u sąsiada zza ściany fragment wokalizy
z jakiejś reklamy i nie daje mi ona spokoju. Czy ktoś
http://w144.wrzuta.pl/audio/3IhvXdbeJeC/vokaliza
Aria z opery Lakme Leo Delibes'a
Wpisz w wyszukiwarkę na Youtube:
Leo Delibes Lakme

Jest też uwspółcześniona przeróbka Greka Yanniego:

X. x.