Moje odkrycie roku 2009 !
Piotr Sadrakula/Lodz/PL
2009-12-19 16:52:00 UTC
Dzisiaj dogrzebałem się, że stronę Google.pl można
zmienić na iGoogle bez utraty funkcjonalności. Są
tam przeróżne gadżety, prawie wszystkie przydatne.

Do rzeczy: znajdźcie gadżet o nazwie Radio LabPixies,
skonfigurujcie go przeszukując stację "classical"
w różnych krajach i dobierzcie wybrane do pamięci
gadżetu. Tak znalazłem Klassik Radio z Niemiec
i największą stację klasyczną z USA, Szwajcarii oraz
Rosji.

Jakość na amplitunerze konsumenckim Pioneera wysoce
zadowalająca. I najważniejsze... Za free !!!
Od dziś nie będę narzekał, że mam słaby dostęp do
kultury wysokiej, czego i Wam życzę w 2010 roku.

Piotr Sadrakuła, GG: 5302051.
Lukasz
2009-12-21 06:19:40 UTC
Post by Piotr Sadrakula/Lodz/PL
gadżetu. Tak znalazłem Klassik Radio z Niemiec
i największą stację klasyczną z USA, Szwajcarii oraz
Rosji.
...a wszystkie te stacje można odbierać z Astry lub Hotbirda, też
niekodowane, na dowolnym cyfrowym tunerze, z jeszcze lepszą jakością i
bez obciążania sobie łącza...

Adam Fulara
2010-01-13 21:56:41 UTC
Post by Lukasz
...a wszystkie te stacje można odbierać z Astry lub Hotbirda, też
niekodowane, na dowolnym cyfrowym tunerze, z jeszcze lepszą jakością i
bez obciążania sobie łącza...
...pewno i można, ale jak ktoś w domu nie ma telewizora (bo to zbędny
gadżet) to po co będzie kupował i montował jakieś anteny :).

pozdrawiam
Adam
http://fulara.com/
Jan Werbinski
2011-01-22 06:09:46 UTC
Post by Lukasz
[...]
Ale wtedy trzeba opłacić abonament za używanie radioodbiornika.
:)
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
Lukasz
2011-01-22 18:14:03 UTC
Post by Jan Werbinski
Ale wtedy trzeba opłacić abonament za używanie radioodbiornika.
:)
Kiedyś czytałem długi artykuł w serwisie prawniczym, gdzie okazało się,
że tuner satelitarny bez telewizora nie spełnia definicji "odbiornika
radiowego" i nie wymaga płacenia abonamentu :)

Ł.